wtorek, 11 sierpnia 2015

White dress :)

Jest bardzo gorąco, ale postanowiłam się zmotywować do kilku rzeczy i całkiem nieźle mi wyszło ;) Pierwszą rzeczą jest oczywiście obmyślanie kolejnej stylizacji. A więc spakowałam wszystko i ruszyłam na zdjęcia. Sukienka idealna na ten upał, jest super przewiewna ! Kurteczkę założyłam dosłownie na chwilkę do zdjęcia, a już po paru minutach nie mogłam w niej wytrzymać :( Zdjęć nie ma dużo w poście, ponieważ były też lekkie problemy techniczne ,ale myślę,że się spodobają ;) Wrzucam na bloga i idę zmotywować się do kolejnej rzeczy, jaką jest bieganie. Życzcie mi powodzenia ! :*







sukienka - Bershka
kurteczka - Bershka
naszyjnik - Apart
Buty - Zara

5 komentarzy:

  1. Śliczna stylizacja! Biały to zdecydowanie idealny kolor na taką pogodę :)
    Powodzenia w bieganiu!

    Zapraszam do nas! Jeśli Ci się spodoba będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :) IMMH FashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  2. Biały to świetny kolor , ja osobiście bardzo dobrze się czuję w tym kolorze. Ty oczywiście ślicznie wyglądasz w tej sukience :)

    www.emynia.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne połączenie bieli z beżem:) uwielbiam takie zestawy:*
    zapraszam Cie do mnie na rozdanie dowolnie wybranej rzeczy ze sklepu znu.com:)
    może skorzystasz:*
    buziaki!

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka super jak na takie upaly:)
    http://kasjaa.blogspot.com/
    Kochana będę bardzo wdzięczna za klik w link w moim ostatnim poście :*

    OdpowiedzUsuń