środa, 5 sierpnia 2015

Możemy zaczynać :)

Mogłabym opowiadać długo o swoich przygodach z blogowaniem, ale chyba nie położyłabym się dziś spać :( Prowadziłam kiedyś przeróżne blogi. Zaczynając od bloga o zwierzętach w wieku 10 lat i kończąc na blogach takich jak ten. Od kiedy pamiętam lubiłam pisać. Pisałam różne wierszyki, książki, ale chyba jakoś zawsze brakowało czegoś we mnie ,żeby móc publikować swoje pomysły. Cieszę się ,że w końcu przekonałam się ,zawzięłam i ruszyłam dupkę. Powinnam w tym miejscu napisać na początek kilka słów o sobie, ale nie wiem od czego mam zacząć. Może od tego, że na imię mi Ola, mieszkam w małym miasteczku Wałcz, o którym może jeszcze wam opowiem, mam 17 lat i chodzę do Liceum Ogólnokształcącego. Jakie mam pasje? Kocham taniec i kocham się w nim już od 11 lat. Można powiedzieć ,że większość swojego życia przetańczyłam ;) Aktualnie mam chłopaka, którego kocham całym serduszkiem i jesteśmy razem od półtora roku. Jeśli chodzi o bloga, to założyłam go, bo chcę troszkę podzielić się z wami częścią siebie i to nie tylko ze strony modowej. Mam nadzieje, że was nie zanudzę ;) Buziaki !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz